اعلام ویژه برنامه های سالروز رحلت امام خمینی (ره) 

اعلام ویژه برنامه های سالروز رحلت امام خمینی (ره) 

تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) وجود ندارد بنابراین یکسری ویژه برنامه در نظر گرفته شده که قرار است کانون های مساجد آنها را اجرا کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) وجود ندارد بنابراین یکسری ویژه برنامه در نظر گرفته شده که قرار است کانون های مساجد آنها را اجرا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از برنامه های پیشنهادی، اجرای طرح تلاوت نور در شب رحلت حضرت امام خمینی (ره) و هدیه ثواب آن به روح ایشان است.

وی بیان کرد: همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند با جمع آوری کمک های مومنانه مردمی و خیرین به نیت شادی روح امام راحل بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنند.

خوبی زاده ابراز کرد: در راستای اجرای طرح ملی راهکار، یکی از برنامه های پیشنهادی برگزاری منبر مجازی از طریق اینستاگرام گرام است که کانون ها با دعوت از کارشناس مذهبی در این برنامه، بایستی به تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و نقش ایشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) از سایر برنامه های پیشنهادی برای بزرگداشت ایشان است که علاوه بر گسترش فرهنگ مطالعه، قشر نوجوان و جوان ما را اندیشه ها و آرمان ایشان آشنا می کند.
 

وی در خاتمه عنوان کرد: سیاه پوش کردن مساجد و محله همچنین دعوت از اهالی محله مسجد برای گوش فرا دادن به سخنان رهبری در روز رحلت امام خمینی (ره ) که از صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود، از دیگر برنامه هایی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در راستای بزرگداشت مقام امام راحل انجام دادند.

پایان پیام/ 586